DESKA

Deska - czyli jedno z najczęściej spotykanych ćwiczeń na brzuch. I SŁUSZNIE! Większość ludzi nie potrzebuje robić sit-upów i innych brzuszków, które gubią wzorzec.

Krótko i na temat warianty deskiyes

1.Elbow Plank- klasyczna deska na łokciach. Opanuj ją do perfekcji i dopiero stosuj progresję


2.Hand Plank-doskonała alternetywa do deski na łokciach i idealne wprowadzenie do pozycji wyjściowej przy pompkach


3.Bosu Climber Plank-prosty wariant, a rewelacyjnie angażuje brzuch do pracy. Poza tym dla osób, które mają problem z odcinkiem lędźwiowym zwykle ta opcja pozwala na prawidłowe wykonanie


4.Bosu Elbow Plank-niestabilne podłoże jakim jest bosu zwiększa drgania i pozwala poczuć mocniej brzuch


5.Ball Hands Plank- jedna z bardziej zaawansowanych desek. Nie sposób nie czuć brzucha. Sam bardzo często wykonuję ten wariant


6.Ball Elbow Plank- nieco łatwiejszy wariant niż na całych dłoniach. Świetne przejście i progresja z bosu


7.Plank Transfer-zaawansowana stabilizacja brzucha w tym także mięśni naramiennych. Skup się na tym, aby nie skręcać bioder

Jak to w każdej desce zanotuj 3 fundamenty:
-ściągnięte łopatki
-napięte pośladki
-wciągnięty brzuch

Każdy wariant deski, który Ci zaprezentowałem wymaga tych 3 elementów, aby uznać je za perfekcyjnie wykonaneyes

Bierzcie i czerpcie z tego wszyscy albowiem deski są niezastąpioneheart

Jest tu jeszcze ktoś kto uwielbia deski tak jak ja?laugh