PRZYSIAD

 

Przysiady czyli wzorcowy ruch dla każdego człowieka wykonywany niemal codziennie. Warto robić to ćwiczenie w jakimkolwiek wariancieyes

Przedstawiam Wam kilka fundamentalnych rodzajów tego fantastycznego ćwiczeniawink

1.Back Squat- najpopularniejszy rodzaj przysiadów. Niezastąpiony dla sportowca


2.Landmine Squat - świetna alternatywa dla osób, które mają kłopot z klasycznym back squatem. Umożliwia zachować lepszą pozycję


3.Front Squat- przysiad ze sztangą z przodu - większy akcent na mięśnie czworogłowe uda

 

4.Bodyweight Squat - czyli wersja dla osób trenujących w domu lub początkujących, którzy uczą się techniki


5.Goblet Squat - przejście pomiędzy bodyweight squatem, a back squatem. Uczy kontroli ciała i ułatwia wykonać ruch w pełnym zakresie


6.Box Squat- ćwiczenie, które uczy prawidłowej pracy bioder do finalnej wersji back squat. Dodatkowo to ćwiczenie dobrze sprawdza się jako wzmacniające kolana (dodaj taśmę nad kolana)


7.Kettlebell Sumo Squat - klasyka gatunku na pośladki. W odróżnieniu od back squatów pozwala użyć mocniej pośladków przy jednocześnie mniejszym zaangażowaniu przedniej części nóg

Warto uwzględniać chociaż jeden z tych wariantów w swoim treningu, ponieważ są to bardzo ważne ruchy dla człowieka. Nawet jeśli obsesyjnie boisz się rozbudowy nóg to pamiętaj, że jedno ćwiczenie na treningu na mięśnie czworogłowe uda nie rozbuduje Twoich nógyes

Jeśli podoba Ci się ten wpis i chcesz więcej to napisz na jaki temat mam przygotować kolejnyheart