JAK SPALIĆ TŁUSZCZ

 

Zastosuj tych 10 rzeczy, a zdążysz jeszcze do lata zmienić sylwetkę i zgubić tkankę tłuszczową. Oczywiście zachęcam, aby to był Twój styl życia , a nie tylko sezonsmiley

1. Trening siłowy- wywołuje największą odpowiedź hormonalną. Większość szczególnie kobiety nie przeszły prawdziwego treningu siłowego więc drzemie tu olbrzymi potencjał w efektach


2.HIIT - trening interwałowy. Najlepsza forma spalania dla osób, które mają mało czasu. Świetnie kręci metabolizm. Warunek? Ciśniesz na maksayes


3. Białko- zwiększenie go w diecie działa pozytywnie na proces spalania tłuszczu. Ile? Ok 1,5-2 g na kg masy ciaławink
 

4.  Sen - bez odpowiedniej ilości procesy regeneracji są spowolnione przez co Twoje efekty nie zajdą tak szybko. Serio to bardzo ważne


5. Węglowodany - najczęstsza przyczyna otyłości. Ogranicz cukier i ogólną ilość węgli jeśli masz ich za dużo w diecie chcąc schudnąć (pieczywo, kasze, makarony itd). Nie mówię zrezygnuj tylko ograniczyes


6. Kawa kręci metabolizm, doskonały termogennik, a woda jest kluczem i niezbędnym płynem (1 L na 30 kg masy ciała)enlightened


7. Suplementacja jest dziś niezbędna. Omega, C, D3, K2, Magnez, Żelazo to takie absolutne minimumwink


8. Ruszaj się więcej. Po prostu. Podniesiesz spoczynkowe tempo przemiany materii. Za to odpowiadasz Ty, a nie Twoja genetykasad


9. Podjadanie to zguba wielu osób. Jeśli już czaisz się na batona to zjedz go razem z kolacją, a nie pomiędzy podwieczorkiem i kolacją. Najlepiej jednak WCALE


10.  Siła woli. Unikaj osób, które ściagają Cię na złą stronę. Imprezowy tryb życia utrudni Ci schudnięcie. Naucz się asertywności  Nie ulegaj chwili. Będziesz później żałować

Poza tym, że wyżej wymienione rzeczy wspomogą proces odchudzania to chciałbym zaznaczyć , że są to czynniki wpływające na zdrowie i świetne samopoczucie. Więc jest to zasadniczo Twój przepis na długotrwałą sprawność i energię. Tak powinien wyglądać Twój styl życia. Im wcześniej to wdrożysz tym lepiej dla Ciebieyes