JAK SKUTECZNIE ZMIENIĆ SYLWETKĘ

 

Czynników wpływających na efekty jest mnóstwo, ale na przestrzeni lat i doświadczeń uważam, że 3 wymienione przeze mnie są jednymi z kluczowych

1.Trening - otóż samym żywieniem schudniesz, zgubisz tłuszcz itp. Ale bez właściwego treningu nie nadasz ciału kształtów i to jest fakt niepodważalny. Żaden rower ani bieganie nie wpłyną na Twoje kształty tak jak trening na siłowni. Oczywiście bieganie i rower to świetna aktywność, którą traktowałbym bardziej jako cardio czy dzień wolny od treningu (poza sytuacją gdzie trenujesz te dyscypliny rzecz jasnayes)


2.Odżywianie idzie nieodłącznie w parze z treningiem. Jedno z drugim powinno współgrać, gdyż jeśli ciężko trenujesz i dobrze się odżywiasz to zwiększasz efektywność swoich działań, czas regeneracji oraz energiiyes
Uważam, że proporcja 80/20 najczęściej wystarcza, czyli bez skrajności. Jeśli wiec 80 % posiłków w tygodniu jesz zdrowo, a 20 % to drobne grzeszki to efekt i tak powinien być zadowalający, a i głowa spokojna bez ciśnienia. Im więcej jednak zdołasz odżywiać się zdrowo bez grzeszków tym prędzej zapewne osiągniesz swoje efektyyes

3. Regularność - czyli długofalowe działania. Jeśli zepniesz tyłek to efekty zauważysz pewnie wcześnie, tyle tylko, że im większa skrajność tym prędzej wraca pogorszenie sylwetki gdy tylko wrócisz do starych nawyków. Dlatego istotne jest, aby w każdym tygodniu znaleźć czas na aktywność fizyczną jak również w miarę możliwości zdrowe odżywianie 

Te 3 rzeczy są doskonałym punktem zaczepienia dla osób, które błądzą i kombinują dookoła. Keep it simpleyes Obserwuj ciało i kieruj się jakimiś wytycznymi, aby wiedzieć co będzie na Ciebie działać najlepiej tak jak moje podopieczne ze zdjęcia. Posiadają moje rozporządzenia i trzymając się ich zmieniają skutecznie swoją sylwetkę i również tego Wam życzę wink