TRENING 

 

Powołaniem trenera jest pomagać ludziom w osiąganiu efektówyes

Dlatego postanowiłem przygotować darmową rozpiskę na jeden dzień treningowy dla kobietangel

Świetnie sprawdzi się ona dla kobiet które do tej pory ćwiczyły tylko na maszynach lub nie wiedzą jak przygotować swój dzień treningowywinkwink

Przygotowałem dla was siedem ćwiczeń, które zaangażują całe ciało (głównie pośladki oraz brzuch)

Trening jest mega prosty oparty o wielostawowe ćwiczenia dzięki czemu poza tym , że wzmocnisz całe ciało to spalisz także sporą ilość kaloriidevildevil

Ćwiczenia wykonuj w rozpisanej przeze mnie ilości serii i powtórzeń. Pomiędzy seriami i ćwiczeniami zrób około 30 - 40 s przerwyyes


Ciężar dobierz tak, aby wykonać wszystkie powtórzenia, ale ma on być na tyle ambitny, że czujesz że może jeszcze tylko kilka byłabyś w stanie jeszcze zrobićsmiley

Trening powinien zająć Ci około 30 40 min. Upewnij się oczywiście, że wykonujesz te ćwiczenia prawidłowoyesyes

Jeśli spodobał Ci się ten wpis i chcesz abym częściej przygotowywał takie materiały to udostępnij go u siebie dzięki czemu inne kobiety będą mogły również z tego skorzystać wykonując ten trening winkwink

Dajcie znać jak wam poszłoyes Niech siła będzie z wamiheart