MARTWY CIĄG NA JEDNEJ NODZE Z CIĘŻAREM

 

Martwy ciąg jednonóż to fantastyczne ćwiczenie unilateralne dla pośladka i tylnej grupy mięśni nóg- zarówno dla kobiety kształtującej pośladki jak i każdego, kto chce poprawić parametry fizyczne w sporcie winkwinkwink

Klasyczny wariant nie zawsze jednak każdemu wychodzi i z doświadczenia wiem, że próbujecie wówczas balansować tracąc jakość ćwiczenia i czucie mięśnioweangry

Przychodzę do Was z pomocą i daję Wam 2 opcje, które pozwolą złapać równowagę i poczuć to co daje to ćwiczenielaugh

1) Przytrzymaj się ręką słupa czy ściany . Pozwoli to kontrolować fazę zejścia w dół. Do góry wyjdź energicznie spinając mocno pośladkismiley
2) Drugi wariant to podpórka nogą, czyli dostaw w odpowiedniej odległości nogę , co pozwoli Ci zejść perfekcyjnie w dół . Noga z tylu ma być luźna- pracujesz tą, którą masz z przodu. Poczuj rozciągnięcie w dole i energicznie wyjdź do górywink

Wykonuj te warianty jeśli masz kłopot z równowagą. Rób je tak długo aż złapiesz odpowiedni balans. Wówczas wróć do wersji klasycznejyes