SPORT I ATLETYZM

yesDynamikayes


yes​​​​​​​Mocyes​​​​​​​


yes​​​​​​​Szybkośćyes​​​​​​​


yes​​​​​​​Wyskokyes​​​​​​​


yes​​​​​​​Stabilizacjayes​​​​​​​

Cechy motoryczne wymienione wyżej to kluczowe zagadnienia w treningu sportowcayes


Od lat rozwijam je w sobie sprawdzając co rusz nowe ustawienia i typy treningu, aby jak najdokładniej dobrać je później dla swoich sportowców, których prowadzę stacjonarnie i online


W końcu przykład musi iść z góry, a coach DaFly nadal nie powiedział ostatniego słowawinkwinkwink


Po krótce opis wideo:


1) Mobilizacja do przysiadu jako praca nad wzorcem ruchowym i zakresami


2) Power Clean jako jedno z najlepszych ćwiczeń do rozwijania mocy w treningu sportowca ( również jedno z najtrudniejszych zaraz obok snatchy, dlatego katuj technikę- sam się tego nie nauczysz- szukaj kogoś kto Cię nauczy)


3) Skok z rozbiegu- w końcu żeby wyżej skakać trzeba po prostu... skakać. FUNKCJA!


4) Martwy ciąg na jednej nodze na wyciągu jako doskonałe narzędzie do wzmocnienia tylnej taśmy i uruchomienia stabilizacji


5)  Wyciskanie sztangi w klęku- wariant w bok w celu uruchomienia stabilizacji i pracy brzucha


6) Chodzenie na rękach-moja zajawka więc lubię po prostu co jakiś czas się pobawić


7)  Deska na piłce z przejściem z łokci na dłonie- absolutny KAT dla brzucha. Stabilizacja level kosmosdevil


8)  Rzut piłką lekarską z krokiem odstawno dostawnym w celu wygenerowania jeszcze większej mocy

 

Pamiętaj nigdy na ślepo nie rób treningów podpatrzonych gdzieś w sieci itp. Określ swoje słabe ogniwa i szukaj narzędzi do ich wzmocnienia. Musisz wiedzieć po co wykonujesz dane ćwiczenie i co ono Ci daje. W innym wypadku możesz robić ćwiczenia, które nie sa Ci zupełnie potrzebne