DARMOWY ZAAWANSOWANY PROGRAM TRENINGOWY NA BRZUCH

 

Czyli krótko i na temat daję Ci swoją zaawansowaną propozycję treningu na brzuch, który wykonasz w domu, hotelu, na wyjeździe-GDZIEKOLWIEK! (Tu link do wersji podstawowej: Podstawowy trening brzucha w domu  

 

Dlaczego postanowiłem nagrać dla Ciebie zupełnie za darmo ten zestaw? Ponieważ zbyt często trafiają do mnie osoby, które przechodziły jakieś internetowe programy, które obciążały im kręgosłup oraz nie przynosiły pożądanych efektów.

 

Tak więc mój trening  brzucha wykonuj 3-4 razy w tygodniu maksymalnie! Ćwiczenia rób w  rozpisanej przeze mnie ilości w formie obwodu, czyli bez przerwy jedno po drugim i dopiero po ostatnim ćwiczeniu zrób 1-2 minuty przerwy według potrzeby i powtórz całość 4-6 razy. Brzuch będzie spompowany, że aż miło- GWARANTUJĘ CI devil

 

 

Dodatkowo tutaj doczytasz o co chodzi z gubieniem brzucha :

PŁASKI BRZUCH-JAK TO ZROBIĆ?

 

Oraz jak zrobić dobrze technicznie deskę na łokciach

JAK PRAWIDŁOWO WYKONAĆ DESKĘ NA ŁOKCIACH?

 

 

Tyle ode mnie. Mam nadzieję, że mogłem Ci w ten sposób pomóć, a Ty odwdzięczysz mi się dobrym słowem, udostępnisz może ten post, aby pomóc innym i dasz mi znać, jak wrażenia po pierwszych treningach i jak się mają efekty.

 

Sportowe pozdrowienia- coach DaFlywink