ZOBACZ PRZEMIANY MOICH PODOPIECZNYCH

Obrazek

Ewelina-plan treningowy na pośladki

Ewelina Skorczyk to czołowa postać sceny bikini fitness. Moja rola sprowadziła się do planu treningowego na rozbudowę pośladków. Efekt przerósł oczekiwania

Obrazek

Monika- SZTOS!

Już po pierwszym planie (6 tygodni) znacząco wyrzeźbiliśmy pośladki oraz zredukowaliśmy tkankę tłuszczową.

Obrazek

Ola - 4 miesiące treningów!

Niesamowita przemiana Oli, która wykonując mój drugi plan treningowy zredukowała poziom tkanki tłuszczowej na rzecz ujędrnienia i wyrzeźbienia całego ciała!

Obrazek

Zosia-misja pośladki

Zosia trenuje sumiennie jak mało kto-2 razy w tygodniu. Trening ukierunkowany jest na wyrzeźbienie pośladków. To co zrobiliśmy już teraz w zaledwie kilka miesięcy przerosło moje oczekiwania. Co to będzie za kilka miesięcy....

Obrazek

Adrianna-plan treningowy

Duży akcent na spalanie i podniesienie pośladków przy 4 dniach treningowych przyniósł bardzo szybko zauważalną zmianę.

Obrazek

Basia-pośladki w górę

Przy zaledwie jednym treningu  tygodniowo (w ciągu 6 tygodni) zdecydowanie podnieśliśmy pośladki oraz nadaliśmy im kształtów.

Obrazek

Marta-WOOOOOW!

Przy nie zawsze regularnych treningach i żywieniu wypracowaliśmy fantastyczną przemianę, która zasługuje na słowa uznania. Działamy dalej więc z pewnością jeszcze usłyszycie o Marcie.

Obrazek

Ewa- plan treningowy

3 treningi w tygodniu. Akcent na brzuch i pośladki. Efekt? Węższa talia oraz znacznie lepsza definicja pośladków, a to dopiero 1 plan.


Obrazek

Wiktoria-systematyczność

3 dni w tygodniu i wykonane 3 plany treningowe dały nam regularne gubienie tkanki tłuszczowej na rzecz zmiany kształtów ciała na duuuży plus!

Obrazek

Nadia-Misja pośladki

Już po 1 planie treningowym Nadia zdecydowanie podniosła swoje pośladki i zwiększyła ich wielkość trenując samodzielnie 3 razy w tygodniu


Obrazek

Gosia-plan treningowy

Nieregularnie wykonywany plan, a mimo to efekt w postaci podniesienia pośladków pojawił się już po miesiącu

Obrazek

Karol-trening sportowy

Z Karolem współpracujemy już kilka miesięcy. Naszym celem jest budowanie wyskoku, a sylwetka to efekt uboczny skutecznych ćwiczeń

Obrazek

Daria-6 tygodni

Od początku wiedziałem, że Daria ma mega potencjał. 1 plan wprowadził już sporo zmian. A proces trwa dalej

Obrazek

Michalina-plan treningowy

Nie jest łatwo wyrzeźbić ciało, które już jest szczupłe. Takie przemiany to wisieńki na torcie, gdyż należą do tych trudniejszych. Brawo Michalina!


Obrazek

Ewelina-plany treningowe

Kilka miesięcy nie zawsze regularnych treningów pozwoliło i tak wypracować piękną przemianę, która trwa dalej.

Obrazek

Dawid-systematyczna praca

Wyrzeźbienie ciała w trakcie około 12 miesięcy. Dawid wykonywał mój plan treningowy i działając w oparciu o jego zasady znacząco zwiększył masę mięśniową tracąc przy tym tkankę tłuszczową.

Obrazek

Alina-plany treningowe

1 plan treningowy i długo nie trzeba było czekać na efekt. Na uznanie zasługuje fakt, że Alina trenuje w domu i jest po ciąży. Brawo!

Obrazek

Michał-plan i realizacja

Michał bez zbędnego gadania robi robotę, często nawet ponad program. Już pierwszych 6 tygodni przyniosło nadspodziewane rezultaty, a teraz wjeżdżamy na level 2. To dopiero będzie ogień!


Obrazek

Andżelika-6 tygodni WOW!

Przy najczęściej 2 treningach w tygodniu z przerwami (czasem 1 w tygodniu) w tak krótkim czasie rozbudowaliśmy niesamowicie pośladki. Trening ukierunkowany jest właśnie na nadanie im kształtów oraz delikatną redukcję tłuszczu, co jak widać idzie nam znakomicie przy nawet ujemnym bilansie kalorycznym. Do wakacji będzie petarda

Obrazek

Basia-tylko 3 tygodnie!

Basia to kolejna dziewczyna wzorowo realizująca mój plan. W niesamowicie krótkim czasie nadaliśmy już bardzo fajnych kształtów pośladkom. Działamy redukując tkankę tłuszczową i kładziemy duży nacisk na nadanie kształtów pośladkom

Obrazek

Kasia-3 treningi w tygodniu!

Metamorfoza, która trwa nadal. A to tylko

podgląd obecnej formy. Zdecydowanie mniejsza ilość tkanki tłuszczowej na brzuchu cieszy najbardziej.

Obrazek

Aga- wyrzeźbione pośladki!

Już po pierwszym planie treningowym odnotowaliśmy  znaczącą różnicę w wyglądzie pośladków. Ciąg dalszy tej przemiany jeszcze nastąpi.

Obrazek

Lidia - redukcja tkanki tłuszczowej!

Już po pierwszym planie treningowym widoczna różnica. Mniejsze obwody na brzuchu i nogach to dopiero początek. Kolejne plany treningowe przyniosą jeszcze lepsze rezultaty.

Obrazek

Beata- jędrne pośladki!

Kilka planów treningowych zarówno w domu jak i na siłowni pozwoliło zdecydowanie podnieść pośladki i poprawić ich jakość. Można? Można!

Obrazek

Robert - 23kg w 3 miesiące!

5 treningów w  tygodniu, gotowa dieta oraz odpowiedni system motywacyjny pozwolił wyśrubować fantastyczny wynik. Kilka miesięcy po całej akcji Robert dalej trzyma wagę!

Obrazek

Gosia - 31 kg w dół!

 Niesamowita przemiana fizyczna i mentalna w rok! Wystarczyły regularne treningi oraz zmiana żywienia. A to wszystko przy niedoczynności tarczycy.

Obrazek

Kuba - Tylko 3 
miesiące!

3 treningi w tygodniu oraz wskazówki żywieniowe pozwoliły dokonać takiej przemiany!