ZOBACZ PRZEMIANY MOICH PODOPIECZNYCH

Obrazek

Ewelina-plan treningowy na pośladki

Ewelina Skorczyk to czołowa postać sceny bikini fitness. Moja rola sprowadziła się do planu treningowego na rozbudowę pośladków. Efekt przerósł oczekiwania

Obrazek

Ewa- plan treningowy

3 treningi w tygodniu. Akcent na brzuch i pośladki. Efekt? Węższa talia oraz znacznie lepsza definicja pośladków. Fantastyczna przemiana, która trwała równo rok.


Obrazek

Alina-plany treningowe

3 plan treningowy i długo nie trzeba było czekać na efekt. Na uznanie zasługuje fakt, że Alina trenuje w domu i jest po ciąży. Brawo!

Obrazek

Alina - Perfekcja

Ala realizowała plany treningowe jak mało kto. Pełne skupienie oraz wsparcie dietetyczne i mamy znakomity efekt. Wcięcie w talii poprzez redukcję boczków i podniesione pośladki. Jestem z Niej mega dumny!

Obrazek
Obrazek

                                                   

                                                 Weronika- przemiana, która zwala z nóg!

To co widzisz na zdjęciu wydaje się być aż niemożliwe, a jednak! 4 plany treningowe i efekt, który powala na kolana. Po obejrzeniu tej przemiany motywacja powinna być już na najwyższym poziomie. Nie zwlekaj tylko działaj. Weronika udowodniła że można więc pora na Ciebie!

Obrazek
Obrazek

                                                   

                                                 Aneta-plan treningowy na redukcję

5 miesięczna przemiana Anety to coś pięknego! Zrealizowaliśmy 3 plany treningowe w tym czasie, które przyniosły spektakularny efekt. Aneta zawsze z optymizmem i mega energią podchodziła do treningów dzięku czemu wyciągnęła taką nagrodę! Brawo!

Obrazek

Martyna-Zgrabne nogi i wcięcie w talii

Czego chcieć więcej? Świetna redukcja tkanki tłuszczowej, która zaowocowała mega efektem wcięcia w talii i płaskim brzuchem.

Obrazek

Monika- SZTOS!

Już po pierwszym planie (6 tygodni) znacząco wyrzeźbiliśmy pośladki oraz zredukowaliśmy tkankę tłuszczową.

Obrazek

Ola - 4 miesiące treningów!

Niesamowita przemiana Oli, która wykonując mój drugi plan treningowy zredukowała poziom tkanki tłuszczowej na rzecz ujędrnienia i wyrzeźbienia całego ciała!

Obrazek

Zosia-misja pośladki

Zosia trenuje sumiennie jak mało kto-2 razy w tygodniu. Trening ukierunkowany jest na wyrzeźbienie pośladków. To co zrobiliśmy już teraz w zaledwie kilka miesięcy przerosło moje oczekiwania. Co to będzie za kilka miesięcy....

Obrazek

Natalia - WOW!

W ciągu kilku miesięcy współpracy zbudowaliśmy fantastyczne mięśnie pośladkowe. Spojrzenie na efekt w szerszym ujęciu jest gwarantem sukcesu. Cegiełka do cegiełki, konsekwencja, regularność i efekt murowany.

Obrazek

Patrycja- 3,5 kg mniej!

6 tygodni realizacji planu treningowego. Efekt znakomity!
Treningi w domu też mogą być skuteczne

Obrazek

Adrianna-plan treningowy

Duży akcent na spalanie i podniesienie pośladków przy 4 dniach treningowych przyniósł bardzo szybko zauważalną zmianę.

Obrazek

Basia-pośladki w górę

Przy zaledwie jednym treningu  tygodniowo  zdecydowanie podnieśliśmy pośladki oraz nadaliśmy im kształtów. Biorąc pod uwagę fakt, że nie ma szczególnej diety to efekt ten bardzo mnie cieszy.

Obrazek

Marta-WOOOOOW!

Przy nie zawsze regularnych treningach i żywieniu wypracowaliśmy fantastyczną przemianę, która zasługuje na słowa uznania. Działamy dalej więc z pewnością jeszcze usłyszycie o Marcie.

Obrazek

Iga- treningi indywidualne

3 treningi w tygodniu oraz odżywianie i mega efekt. Pracujemy nadal dalej więc jeszcze o nas usłyszycie


Obrazek

Beata-perfekcja

Treningi inywidualne 3 razy w tygodniu oraz dopięta dieta. Zero narzekania i marudzenia. Efekt? Oceńcie sami

Obrazek

Weronika- WOW!

4 treningi w tygodniu i to nie zawsze. Przemiana zajęła nam 2 miesiące. Efekty przerosły nawet moje oczekiwania. Ta dziewczyna ma ogromny potencjał!


Obrazek

Renata- R jak Redukcja

Efekt redukcji, która przebiega zgodnie z planem. Dodatkowo efekt podniesienia pośladków poprzez zastosowanie ćwiczeń, które temu służą i po 2 miesiącach mamy już taki efekt.

Obrazek

Danuta- treningi indywiudalne

3 treningi tygodniowo pod moim okiem. Cel to nadanie kształtów pośladkom. Po 12 wspólnych treningach osiągnęliśmy znakomity już efekt. Działamy dalej więc będzie jeszcze lepiej.


Obrazek

Michalina-2 treningi w tygodniu

Bez większej diety, przy 2 treningach w tygodniu Michalina znacząco podniosła pośladki oraz zwężyła talię. Brawo!

Obrazek

Robert-MISJA

Robert to wzór. Zdrowe odżywianie, regularne treningi oraz aktywność fizyczna także w dni wolne i mamy doskonały wynik. Już ponad 10 kg mniej!


Obrazek

Angelina- Konsekwencja

Zawziętość, brak narzekania i regularność. 2 treningi w tygodniu i piękna redukcja, która cały czas trwa. Poza tym zredukowaliśmy bóle pleców oraz podnieśliśmy pośladki.

Obrazek

Ania-Po prostu WOW

To co zrobiła już do tej pory Ania zasługuje na mega uznanie. Regularne treningi i dodana od niedawna dieta pokazują, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Nie mogę się doczekać już kolejnych miesięcy.


Obrazek

Wiktoria-systematyczność

3 dni w tygodniu i wykonane 3 plany treningowe dały nam regularne gubienie tkanki tłuszczowej na rzecz zmiany kształtów ciała na duuuży plus!

Obrazek

Nadia-Misja pośladki

Już po 1 planie treningowym Nadia zdecydowanie podniosła swoje pośladki i zwiększyła ich wielkość trenując samodzielnie 3 razy w tygodniu


Obrazek

Gosia-plan treningowy

Nieregularnie wykonywany plan, a mimo to efekt w postaci podniesienia pośladków pojawił się już po miesiącu

Obrazek

Karol-trening sportowy

Z Karolem współpracujemy już kilka miesięcy. Naszym celem jest budowanie wyskoku, a sylwetka to efekt uboczny skutecznych ćwiczeń

Obrazek

Michał-plan treningowy

Michał zaczął trenować ze mną indywidualnie i obecnie kontynuuje treningi poprzez plany treningowe. Nie zawsze udaje się regularnie trenować, a efekt mimo to pokazuje, że warto.

Obrazek

-12 KG

Regularna praca planami treningowymi i 12 kg mniej. Wow! 

Obrazek

Daria-6 tygodni

Od początku wiedziałem, że Daria ma mega potencjał. 1 plan wprowadził już sporo zmian. A proces trwa dalej

Obrazek

Michalina-plan treningowy

Nie jest łatwo wyrzeźbić ciało, które już jest szczupłe. Takie przemiany to wisieńki na torcie, gdyż należą do tych trudniejszych. Brawo Michalina!


Obrazek

Kasia-treningi indywidualne

Kilka miesięcy wspólnych (często nieregularnych) treningów, a mimo tego efekt robi wrażenie. Waga spadła w dół, obwody wraz z tkanką tłuszczową także

Obrazek

Marta- konsekwencja

Marta dość sceptycznie podeszła do sprawy. Jednak po 6 tygodniach efekt zaskoczył Ją oraz mnie. Z już dobrego stanu wyjściowego zgubiliśmy cm w obwodach, co pozwoliło odsłonić między innymi mięśnie brzucha

Obrazek

Ewelina-plany treningowe

Kilka miesięcy nie zawsze regularnych treningów pozwoliło i tak wypracować piękną przemianę, która trwa dalej.

Obrazek

Dawid-systematyczna praca

Wyrzeźbienie ciała w trakcie około 12 miesięcy. Dawid wykonywał mój plan treningowy i działając w oparciu o jego zasady znacząco zwiększył masę mięśniową tracąc przy tym tkankę tłuszczową.

Obrazek

Daria-plany treningowe

1 plan treningowy i długo nie trzeba było czekać na efekt.
Daria trenuje 3 razy w tygodniu. Jest zawsze skupiona i z uśmiechem wykonuje moje zadania

Obrazek

Michał-plan i realizacja

Michał bez zbędnego gadania robi robotę, często nawet ponad program. Już pierwszych 6 tygodni przyniosło nadspodziewane rezultaty, a teraz wjeżdżamy na level 2. To dopiero będzie ogień!


Obrazek

Andżelika-Rok pracy nad pośladkami

Przy najczęściej 2 treningach w tygodniu z przerwami (czasem 1 w tygodniu) niesamowicie rozbudowaliśmy pośladki. Trening ukierunkowany jest właśnie na nadanie im kształtów oraz delikatną redukcję tłuszczu, co jak widać idzie nam znakomicie przy nawet ujemnym bilansie kalorycznym. 

Obrazek

Basia-tylko 3 tygodnie!

Basia to kolejna dziewczyna wzorowo realizująca mój plan. W niesamowicie krótkim czasie nadaliśmy już bardzo fajnych kształtów pośladkom. Działamy redukując tkankę tłuszczową i kładziemy duży nacisk na nadanie kształtów pośladkom

Obrazek

Kasia-3 treningi w tygodniu!

Metamorfoza, która trwa nadal. A to tylko

podgląd obecnej formy. Zdecydowanie mniejsza ilość tkanki tłuszczowej na brzuchu cieszy najbardziej.

Obrazek

Aga- wyrzeźbione pośladki!

Już po pierwszym planie treningowym odnotowaliśmy  znaczącą różnicę w wyglądzie pośladków. Ciąg dalszy tej przemiany jeszcze nastąpi.

Obrazek

Lidia - redukcja tkanki tłuszczowej!

Już po pierwszym planie treningowym widoczna różnica. Mniejsze obwody na brzuchu i nogach to dopiero początek. Kolejne plany treningowe przyniosą jeszcze lepsze rezultaty.

Obrazek

Beata- jędrne pośladki!

Kilka planów treningowych zarówno w domu jak i na siłowni pozwoliło zdecydowanie podnieść pośladki i poprawić ich jakość. Można? Można!

Obrazek

Robert - 23kg w 3 miesiące!

5 treningów w  tygodniu, gotowa dieta oraz odpowiedni system motywacyjny pozwolił wyśrubować fantastyczny wynik. Kilka miesięcy po całej akcji Robert dalej trzyma wagę!

Obrazek

Gosia - 31 kg w dół!

 Niesamowita przemiana fizyczna i mentalna w rok! Wystarczyły regularne treningi oraz zmiana żywienia. A to wszystko przy niedoczynności tarczycy.

Obrazek

Kuba - Tylko 3 
miesiące!

3 treningi w tygodniu oraz wskazówki żywieniowe pozwoliły dokonać takiej przemiany!