19 Paź
admin

Wewnętrzna część uda to często zmora kobiet. Już na samym wstępie zaznaczę, że jeśli chcesz się pozbyć nadmiaru tkanki tłuszczowej z tego miejsca to istotny jest ogólny trening i zmniejszenie podaży kalorii w diecie.

Można jednak wzmocnić tą część w znacznie lepszy sposób niż klasyczne przywodzenie nóg na maszynie.

⠀Prezentowane przeze mnie ćwiczenia działają przede wszystkim globalnie na całe ciało, a nie tylko na wewnętrzną część uda. Owszem możesz szukać izolacji i nie ma w tym nic złego, ale takie ćwiczenia szybko zamykają okno progresu.⠀Tak oto cossack squat czy copenhagen adduction to fantastyczne ćwiczenia, które bardzo mocno angażują wewnętrzna część uda. Mostek z piłką między nogami dodatkowo bardzo mocno angażuje pośladek do pracy – świetne ćwiczenie do wykonania w początkowej fazie treningu.Sumo deadlift z szerokim ustawieniem stóp również bardzo dobrze angażuje grupę mięśni przywodzicieli do pracy oraz pośladek.

Wybierz dwa z tych ćwiczeń na treningu i wykonaj 3-4 serie po 10-20 powt. w zależności od obciążenia i poziomu zaawansowania

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *